ENG
Universal Sound Projects is an experienced and result-oriented organization and consultancy firm with a new and fresh way of thinking and working.
Thanks to our own knowledge and experience and because of our collaborations with various partners, we are able to organize a custom-made (business) event or provide a desired service for a client. Our way of thinking “We don't have all the knowledge, we do have all the contacts” gives us the opportunity to link an appropriate concept or service to everyone's wishes.
Our business 2 business branch consists of different maingroups, but we are using the same workingmethod throughout each of these groups to our clients.
The client makes an appointment with one of our managers.
This manager has a dual function. On the one hand he represents the agency at the client, on the other hand he represents the client at the agency. During a first meeting, the manager introduces the agency's working method and discusses the client's wishes, the budget and the time frame in which this should be realized.
The manager receives the assignment in the form of an “objective” for which a concept must be devised. From here, the development of the concept starts with the following points for attention.
• Maintaining contact with the client
• Create concept
• Present the concept to the client
• Elaborate concept
• Execute concept
NL
Universal Sound Projects is een ervaren en resultaatgericht organisatie- en adviesbureau met een nieuwe en frisse denk,- en werkwijze.
Dankzij de eigen kennis en ervaring en doormiddel van onze samenwerkingen met diverse partners zijn wij instaat om voor een opdrachtgever een kant en klaar (business)event neer te zetten of een gewenste service te verlenen. Onze denkwijze “We don’t have all the knowledge, we do have all the contacts” geeft ons de mogelijkheid om aan ieders wens een gepast concept of service te koppelen.
Onze business 2 business tak bestaat uit verschillende hoofdgroepen maar wij hanteren vanuit elk van deze groepen dezelfde werkwijze naar de opdrachtgever toe.
De opdrachtgever maakt een afspraak met een van onze managers.
Deze manager heeft een tweeledige functie. Enerzijds representeert hij het bureau bij de cliënt, anderzijds vertegenwoordigt hij de cliënt bij het bureau. Tijdens een eerste gesprek introduceert de manager de werkwijze van het bureau en bespreekt hij de wensen van de opdrachtgever, het budget en het tijdsbestek waarin dit gerealiseerd dient te worden.
De manager ontvangt de opdracht in de vorm van een “doelstelling” waarvoor een concept bedacht dient te worden. Van hieruit begint de ontwikkeling van het concept met de volgende aandachtspunten.
• Contact onderhouden met de opdrachtgever
• Creëren concept
• Concept voorleggen aan de opdrachtgever
• Concept uitwerken
• Concept uitvoeren